14 mars 2011

Loppis i Sävsjö

Hejsan!
Idag tipsar jag om min nya loppisblogg Chicolin!
Jag har bokat två bord på Kulturhuset den 9 april
och säljer en hel del fina grejer.
Välkommen att kika in här

Tacksam om Du vill hjäpa till att sprida lopisbloggen.
Alla som tipsar på sin blogg deltar i en utlottning av något fint.

Lämna iså fall en kommentar så jag vet vem som är med.
Tack på förhand!
Nedan visas ett litetsmakprov på påsktema.


Ha det gott alla!
Har ni känt att ljuset är på väg tillbaka? Våren är på g! :)
Kram & solstrålar!
nina

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Kul med bloppis, jag har länkat och önskar dig lycka till!
Kramis!

Moonrose/ Vonneli sa...

Länkar din loppisblogg...så kul! lycka till!!

Kram Yvonne

Elzie sa...

Vad kul med din loppisblogg. Länkar till dig jag också.

I morron ska vi till dina hemtrakter och hämta hem lilla vovven. Egentligen hade jag gärna låtit bli det, men nu blev det som det blev och man lär väl falla som en fura även denna gången, haha.

Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

kd 12 shoes
palm angels hoodie
kevin durant shoes
Travis Scott Jordan
jordan shoes
goyard bag
jordans
bape clothing
giannis shoes
air jordan 1