13 februari 2008

Alla Hjärtans Dag

En fin dag att mysa till det på med nära, kära, vänner och bekanta.
Ta hand om varandra!



Betonghjärta i blomskål

Rostigt hjärta i blomkruka

Hjärta fotohållare?


Hjärta med prisma
Hjärta på garderobsnyckel



Orreforshjärta


Oj, det blev några hjärtan.




Källarfynd! En ram som jag köpte när jag väntade första barnet, ni som har hängt med i mina inlägg såg kanske att jag grattade min 18-åring i december. Gammal är den alltså och det värsta är att jag aldrig haft ett foto i den!!! Plockade upp den från källaren för ett tag sedan men kunde inte bestämma mig för ifall den skulle målas eller inte. Igår fick jag ett målarryck och en idé om en bild ;) Gjorde jag rätt eller fel?



Detalj ram överkant

Detalj ram sida

Ett lager grundfärg..


.. och en fin bild

tycker nog att den blev fin ;)



eller??


Hoppas ni får en fin

ALLA HJÄRTANS DAG!!!


Kram

nina
Puss Darling!

8 kommentarer:

Randi sa...

Ett hjärtligt tack. Önskar även dig en fin Alla Hjärtans dag!
Kram Randi

"M" sa...

Ha en underbar alla hjärtans dag till dej ...kram

Broarne sa...

Åhhh fina bilder på hjärtan, lite musik åxå att lyssna på tack.
Annmarie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oj så mycket fina hjärte ting du visar!!!ett sådant orrefors hjärta har jag med...fick av en kär vän som inte längre finns...hon ristade in mitt namn i det,...så det betyder mycket,ska tända idag!!

Trevlig alla ♥ dag!! Välkommen in på nybakad cupcakes, på min "NYA" blogg!! kram Millan

IKT i min vardag sa...

Hej tjejen!
Vad roligt att du tyckte om örhängena!
Hittade du något fint i Borås?
Ramen blev JÄTTEFIN!

Kram Linda

mittiminvillervalla sa...

Hallilåja! ;o)

Nej, jag kan inte allt! *Skratt* Men lär mej hela tiden! Nyfiken som jag är! Redan som barn var jag nyfiken och ville vara med överallt för att se hur saker och ting funkade. Och så frågade jag hela tiden om allt. Min mormor brukade säga att jag "vetandessjuk". Detta ord är ett dialektord på pitemål. Jag har fortsatt att vara den där vetgiriga personen hela mitt liv.

Så många fina hjärtan du visar! Jag älskar hjärtan! Formen går ju bara inte motstå! Finns det hjärtan så blir det oftast det jag köper.

Hjärtekramar till dej!

Monika

Stina sa...

Hej gullegumman!

Jo, du kan köpa bokstäverna hos Panduro. Sedan får du måla dem. Puss;-)

Marie sa...

Så många fina hjärtan du visar!

Hoppas att du haft en mysig Alla Hjärtans Dag!
Kram Marie